Vrácení/výměna zboží

Správný postup při vracení nebo výměně zboží

Naším hlavním cílem je Vaše spokojenost se zbožím, které jste si na našem e-shopu zakoupili. Víme, že není vždy jednoduché odhadnout při nákupu na e-shopu správnou velikost nebo barvu zboží. Proto Vám nabízíme možnost vrácení nebo výměny zboží. Tyto podmínky se vztahují pouze na případy, kdy kupující je spotřebitelem (dle § 419 občanského zákoníku).

Při nákupu zboží přes internet máte právo jej dle ustanovení § 1829 odst. 1 občanského zákoníku do 14dnů vrátit bez udání důvodů. Zboží si můžete vyzkoušet, nemělo by však dojít k jeho zjevnému opotřebení. Vrácené zboží musí být neopotřebované, nepoškozené, se vším příslušenstvím a v originálním obalu. Pokud dojde k nějakému opotřebení nebo nedostatku, bude navrácená částka snížena o hodnotu nutnou k uvedení zboží do původního stavu nebo o hodnotu opotřebování, kterou posoudí prodejce. Originální obal (původní balení zboží) není předmětem koupě ani součástí koupené věci. Je třeba brát v úvahu náklady, které bude mít prodávající s uvedením do původního stavu a které mohou být požadovány k úhradě. S ohledem na různorodost zboží mohou být tyto náklady různě vysoké a řeší se individuálně. Tyto náklady pak mohou být započteny s částkou za vrácené zboží.

Peníze za zboží i poštovné vám zašleme na váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od doručení zboží na naši adresu. Náklady spojené s vrácením zboží však neproplácíme.

Právo vrátit nebo vyměnit zboží do 14 dnů od převzetí zboží máte jen při nákupu přes internetový obchod, neplatí to pro nákup v naší kamenné prodejně.

Právo odstoupit od smlouvy však není dáno v případech dle § 1837 občanského zákoníku, tzn. zejména v případech, pokud se jedná o dodávku zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, nebo o dodávku zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit. Nelze vracet ani vyměňovat zboží upravené na míru, například lyže s namontovaným vázáním nebo lyžařské boty.

 

  • Správný postup při vracení zboží

Pokud Vám nesedí velikost, barva nebo jiná vlastnost zboží, můžete ho do 14dnů přinést nebo zaslat zpět na naši prodejnu.

Ke zboží je nutné přiložit kopii faktury (dokladu o nákupu) a přímo na ni připište číslo vašeho účtu, na který bude finanční obnos vrácen.  Na ukázkový vzor se podívejte zde.

  • Správný postup při výměně zboží

Pokud Vám nesedí velikost, barva nebo jiná vlastnost zboží, můžete ho do 14dnů přinést nebo zaslat zpět na naši prodejnu a my Vám ho vyměníme za jiné.

Ke zboží je nutné přiložit kopii faktury (dokladu o nákupu) a přímo na ni připište, za co přesně chcete zboží vyměnit: značka, model, barva, velikost. Zkontrolujte si jméno kupujícího a doplňte číslo účtu, na který bude finanční obnos vrácen. Číslo účtu uvádíte pro případ, že by zboží na výměnu nebylo skladem a museli bychom přistoupit k vrácení peněz. Na ukázkový vzor se podívejte zde.

Zboží Vám podle dostupnosti náhradního zboží vyměníme a obratem pošleme. Při výměně zboží Vám bude účtováno poštovné ve výši 90,-Kč (přeprava po ČR). Vždy je lepší si do prodejny ihned po zjištění nevyhovující barvy, či velikosti zavolat a zboží, za které byste rádi vámi zakoupený kus vyměnili, si co nejdříve rezervovat. I tak se může stát, že zboží nebude skladem.

 

  • Vyměňované nebo vracené zboží a kopii faktury zašlete nebo osobně přineste na adresu:

TRTÍK SPORT, s.r.o.

Divišova 66/1

612 00 Brno

  • Při zaslání zboží na prodejnu, balík viditelně označte: VÝMĚNA nebo VRÁCENÍ.
  • Vracené zboží dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.
  • ZBOŽÍ NEZASÍLEJTE NA DOBÍRKU. Žádné dobírkové balíky nejsou přijímány a budou doručeny zpět odesílateli.

Výměna zboží bude provedena během několika pracovních dnů poté, kdy balík s vráceným zbožím dorazí na naši prodejnu.